Metin-2 - Doğuya Has Macera MMOG - Doğuya Has Macera MMOG

Banner Maker
 
KomikimsiBlog.tr.gg'ye hoşgeldiniz Sitemizde istediginiz kadar gülebilirsiniz ;)
KOmikimsi BAşlıklar  
  Ana Sayfa
  KArikatürler
  Fıkralar
  Animasyonlar
  Komik Dİyaloglar
  Komik Oyunlar
  Komik YAzılar
  _
  vvvvv
  vvvv
  vvv
  vv
  => 01
  => 02
  => 03
  => 04
  => 05
  => 06
  => 07
  => 08
  => 09
  => 010
  => 011
  => 012
  => 013
  => 014
  => 015
  => 016
  => 017
  => 018
  => 019
  => 020
  w
  v
  Online İstatistikler
Metin-2 - Doğuya Has Macera MMOG - Doğuya Has Macera MMOG
03
Öğrenci evine hırsız girerse yaşanabilecek diyaloglar


ö-abi sigaran var mı ya?
h- masanın üstüne bıraktım iki tane. sen uyumaya devam et, ben gidiyordum zaten.
ö-eywallah abi. çıkarken kapıyı sıkı çek. biraz zor kapanıyor.
h-tamam oglum sen yat...

ö-abi merhaba naapıyosun
h-naapıyım lan bulasık yıkıyom
ö-hayrola abi tanıyamadım
h-hırsızım lan ben utanın olm utanın
ö-hıı abi sen devam et zaten sıra sendeydi bu gun bi de makarna suyu koysana...
ö-abi ne calcaksan cal işte ugrasma uyuyom
h-su delphi notları nerde onları söle bari kırtasiyeye satiyim bari 5
milyon eder belki
ö-nahhh veririm onları ıkı saat yazdım ben
h-edebiyatı ver bariö-masanın ustunde gıt al zzzzzzzz


h-kalk şerefsiz kalk! tüüüü allah belanızı versinl lan... bu ne pislik ne?sordum arkadasına sıra sendeymiş
ö- ?! noolyo lan
h- ver bakiim o sopayı... şu toza bak...
ö- ama?
h- çekil... çekil... ulan şu dagınıklıga bak... la ya bi misafir gelse?
ö- ha?
h-ben bulasıga gırıyom sende tuvaleti temizle pislik herif


h-kalk lan kalk şunları yerleştir
ö- höö.. sen kimsin ? abi bunlar ne.. saat. radyo. off off tabak. gümüş kaşık..
h-gençlik günlerim aklıma geldi dayanamadımö-ağlama abi. bi bak makarna varmı o torbada...


ö-ooooooooo hoşgeldin abi naber?geç kaldın abi biz partiye başlamıştık..
h-len sizin yarın sınavınız yok muydu?
ö-sieet abi sınavı.. gel bak burda kızlar da var...
h-ben aslında gelmicektim de bi uğriim dedim..


ö-ay inanmıyorum ayy inanmıyorum..kim gelmiş?
h-kim gelmiş? (nerden tanıyo beni bea?ulen bu benim eskilerden olmasın?! )
ö-amanın da amanın kim gelmiş..evimize erkek gelmiş..


h-ulan bu ne dağınık böyle köpek yaşamaz be burda
ö-abicim öğrenci evi bi el at toplayalım hadi
h-bak yardım e
derim ama pc yi götürcem giderken
ö-neden abi yaww
h-kardeşim işim bu benim
ö-eyvallah abi sen öle diosan öledir
(aynı gün akşam)
ö-beeerk pc nerde beee
ö2-ya sabah çok iyi bi abi geldi evi topladık baksanıza
ö2-kimmiş oğlum o iyi abi
ö-ya tanımıyorum evi toplamana yardım ederim ama pc yi alırım giderken
dedi bende tamam dedim
ö2-laaaan laaaan salaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak........................


h- ala alaaa e burda birileri oturuyor sanıyordum ben ..
ö - zzzzzzzzzzz....
h - ııyykk ne kokuyo burası bea.. mutfağa bak şuraya bak mutfakmı
birahanemi belli değil ..
ö - (gözlerini ovuşturarak mutfağa gelir) abi bi kave yapsana bana yaa ..
h - hönk ..
ö - abi bakma mal mal yapıver işte .. kendinede yap tamam sigaralar
benden o sırada iki laflarız kendime gelirim bende..
h - (haalaaaaa hönkk..) tanışıyomuyuz birader..
ö - abi ya emre'nin arkadaşısındır ya selim'in ya ferda'nın ya uğur'un
ya sanem'in ya duygu'nun ya kemal'in vs vs vss.. bu eve girip çıkan
belli değilki.. ne farkeder kimsen kimsin hepimiz öğrenci değilmiyiz..
h - oha ohaa olm küçücük evi yurda çevirmişsiniz siz anlaşılan ama içi boş..
ö - nasıl içi boş abi..
h - bayaa olm 17 senelik hırsızım ilk defa böyle boş ve piss kokulu bi
ev görüyorum..
ö - hırsızmı abi bana bişi yapma ne istiyosan alabilirsin..
h - kafamı geçiyosun olm sen ne varda neyi alcam ala alaaa... al şu
paralarıda bişiler alın temizletin şu evi bidaa görmiyim..
ö - höö .. peki abi...


ö-abi walla denklestiremedik bikaçgün daha müsade...
h-hönk!
ö-kirayı diyom
h-hönk! ki ne hönk!!!
ö-abi sen ew sahibinin oğlu diilmisin?
h-anladım anladım kardeş al şu parayı
ö-nie abi?
h-sorma al su parayı (gider)
ö-lan millet para verdi manyağın hadi kalkın içek
Anket  
   
Reklam  
   
.TR.GG TOP LİST  
 

enginesubmitter

 
Reklam  
   
reklam2  
   
Site Açılalı 17442 ziyaretçi (28589 klik) kişi burdaydı!

=> Sen de ücretsiz bir internet sitesi kurmak ister misin? O zaman burayı tıkla! <=
Bu sitemizi ziyaretiniz