Metin-2 - Doğuya Has Macera MMOG - Doğuya Has Macera MMOG

Banner Maker
 
KomikimsiBlog.tr.gg'ye hoşgeldiniz Sitemizde istediginiz kadar gülebilirsiniz ;)
KOmikimsi BAşlıklar  
  Ana Sayfa
  KArikatürler
  Fıkralar
  Animasyonlar
  Komik Dİyaloglar
  Komik Oyunlar
  Komik YAzılar
  _
  vvvvv
  vvvv
  vvv
  vv
  => 01
  => 02
  => 03
  => 04
  => 05
  => 06
  => 07
  => 08
  => 09
  => 010
  => 011
  => 012
  => 013
  => 014
  => 015
  => 016
  => 017
  => 018
  => 019
  => 020
  w
  v
  Online İstatistikler
Metin-2 - Doğuya Has Macera MMOG - Doğuya Has Macera MMOG
010
Takım geyikleri

Fatih Terim: Hakan sen topları Necatiye indireceksin
Hakan Şükür: Tamam abi
Fatih Terim: Abi değil hoca diyeceksin
Hakan Şükür: Kime Necatiye mi hoca diyecem?
Fatih Terim: Hayır aptal herif bana
Hakan Şükür: iyi de sen oynamıyon ki , topları sana indirsem taç olur
Fatih Terim: Fatih soyun hakanın yerine oynuyorsun


Fatih Terim: Arkadaşlar saha kenarından o kadar taktik veriyorum anlamıyorsunuz. Beni anlayabilmeniz için size e-mail mi göndermem gerekiyor !?
Tuncay Şanlı:
İyi de hocam , hakem benim kolyeyi bile çıkarttırdı , leptopa ne der bilemicem
Fatih Terim:
Tuncay olm sana özel masa bilgisayarı kurdurdum yedek kulübesinde
Gökdeniz Karadeniz:
Len Tuncay zaten ben de cezalıyım , beraber counter oynarız

Fatih Terim:
Arkadaşlar bütün toplar Emrede buluşuyor
Emre: Hocam ayıp oluyor ama , her duyduğuna inanacaksan işimiz var senle!

Fatih Terim: Hakan soyun oyuna girecen
Oğuz Hoca: Hakan yok hocam
Fatih Terim: Nasıl yok !?
Oğuz Hoca: Teravihe gitmiş , Ramazan ya o bakımdan
Fatih Terim: hönk !

Fatih Terim: Yıldıray ısın
Yıldıray: 50 saattir ısınıyom , buharlaşacam ya

Fatih Terim: Oğuz soyun oyuna girecen
Oğuz Hoca: Hönk! Hocam ben futbolu bırakalı 8 sene oldu , antrenörüm ben
Fatih Terim: Valla mı len!
Oğuz Hoca: Ulan tam bunadı bu

Fatih Terim: O boynundaki ne evladım ?
Hakan Şükür: At nalı hocam , uğur getirsin diye taktım
Fatih Terim: Ayağına tak sen onu ayağına töbe töbe!
Anket  
   
Reklam  
   
.TR.GG TOP LİST  
 

enginesubmitter

 
Reklam  
   
reklam2  
   
Site Açılalı 17567 ziyaretçi (29407 klik) kişi burdaydı!

=> Sen de ücretsiz bir internet sitesi kurmak ister misin? O zaman burayı tıkla! <=
Bu sitemizi ziyaretiniz